ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОЗВИТКУ

 ДАЦЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІ СТУПЕНІВ

на 2017- 2022 роки

1. ВСТУП

 

Освіта ХХІ століття – це освіта для людини. Її стрижень – розвивальна, культуротворча домінанта, виховання  відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти й саморозвитку, уміє критично мислити й опрацьовувати різноманітну інформацію, використовувати набуті знання та вміння для творчого вирішення проблем, прагне змінити на краще своє життя та життя своєї країни. Про це і націлює нас новий закон « Про Освіту» та концепція нової української школи. Від вересня 2018 року всі першокласники країни навчатимуться за новим Державним стандартом початкової загальної освіти.

Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини відповідно до її вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, виховання загальнолюдських цінностей, підтримка життєвого оптимізму, розвиток самостійності, творчості та допитливості.

Зміст початкової освіти розроблено на основі компетентнісного підходу. Формування знань, умінь, ставлень, що є сутністю компетентнісного підходу, забезпечують у майбутньому здатність особистості успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади.

Стандарт початкової освіти ґрунтується на таких принципах:

Презумпція талановитості дитини. Забезпечення рівного доступу до освіти, заборона будь-яких форм дискримінації. Не допускатиметься відокремлення дітей на підставі попереднього відбору на індивідуальному, груповому та інституційному рівнях.

Цінність дитинства. Відповідність освітніх вимог віковим особливостям дитини, визнання прав дитини на навчання через діяльність, зокрема і гру.

Радість пізнання. Організація пізнавального процесу, яка приноситиме радість дитині, обмеження обсягу домашніх завдань для збільшення часу на рухову активність і творчість дитини. Широке використання в освітньому процесі дослідницької та проектної діяльності.

Розвиток особистості. Замість «навченої безпорадності» – плекання самостійності та незалежного мислення. Підтримка з боку вчителя/ вчительки розвиватиме у дітей самоповагу та впевненість у собі.

Здоров’я. Формування здорового способу життя і створення умов для фізичного й психоемоційного розвитку, що надзвичайно важливо для дітей молодшого шкільного віку.

Безпека. Створення атмосфери довіри і взаємоповаги. Перетворення школи на безпечне місце, де немає насильства і цькування.

Програма розвитку Дацьківської  ЗОШ І-ІІ ступенів  визначає основні шляхи змін, що відбуваються у структурі, змісті та формах організації її навчально – виховної діяльності, дотримуючись принципів стандарту початкової освіти.

Комплекс освітніх і виховних зусиль школи спрямовано на формування в учнів цінностей громадянськості, гармонізації та гуманізації відносин між учнями й учителем.

 

 

Про підсумки та результативність роботи над проблемою школи  

« Розвиток творчих здібностей та інтересу учнів до навчання через впровадження передових педагогічних технологій та моніторингових досліджень якості навчально-виховного процесу за 2013 – 2017 роки»

  Згідно перспективного плану роботи школи на 2013 -2017 роки,  завершилася робота школи над  науково – методичною проблемою «Розвиток творчих здібностей та інтересу учнів до навчання через впровадження передових педагогічних технологій та моніторингових досліджень якості навчально-виховного процесу» .

Мета роботи над проблемою: успішне виявлення та максимальний розвиток індивідуально значущих позитивних задатків кожного учня  на підставі надбаного ним у початковій школі і  в процесі навчання досвіду, а також формування інтересу до пізнання, бажання та вміння вчитися;

дати можливість кожному учневі визначитися та реалізуватися у тій галузі знань, яка найбільш відповідає  його потенційним здібностям.

 Головними завданнями  школи : спрямування навчально – виховного процесу на втілення державних національних програм “Освіта”, “Діти України”, над впровадженням Державних стандартів освіти та законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”; формування творчого колективу вчителів-однодумців; підвищення рівня якості навчання учнів шляхом удосконалення роботи по впровадженню інноваційних педагогічних технологій;  забезпечення удосконалення уроку як основної форми навчально-виховного процесу; створення системи виховної роботи з метою формування згуртованого учнівського колективу; турбота про фізичне і духовне здоров’я кожного учня; виховання громадянина, патріота України, формування і закріплення традицій українського народу; розвивати матеріально-технічну базу з питань комп'ютеризації навчального закладу й поповнення фонду бібліотеки навчально-наочними посібниками та художньою літературою. Працюючи над проблемою школи, першочергово зверталася увага на виконання вимог нормативно-правових документів Міністерства  освіти  та науки України  в таких напрямках  забезпечити:   гарантоване право  кожного школяра  на здобуття повної за­гальної се­редньої ос­віти; організацію харчування; оздоровлення учнів; медичне обслуговування учнів та вчителів; техніку безпеки та охорону праці . З цією метою, кожного року видавались організаційні та аналітичні накази по школі, а саме: про організацію навчально – виховної процесу  в школі;  про підсумки перевірки явки дітей і підлітків шкільного віку до школи станом на 10 вересня; про організацію роботи школи з обдарованими дітьми; про організацію  та проведення занять з дітьми п’ятирічного віку; про підсумки роботи з обліку дітей та підлітків шкільного віку та охоплення їх загальною середньою освітою; про організацію харчування учнів; про заборону тютюнокуріння у школі; Про організацію роботи пришкільного оздоровчого табору»; про організацію оздоровлення учнів школи  під час літніх канікул; про  стан виконання  заходів щодо профілактики  Сніду та ВІЛ; про  проходження медичного огляду учнів  та  працівників  школи; про стан захворюваності учнів  школи протягом навчального року; Про організацію роботи з охорони праці»; про організацію роботи з протипожежної безпеки; про організацію роботи з безпеки дорожнього руху; про створення комісії для розслідування нещасних випадків; про створення комісії з надзвичайних ситуацій. За 2013 – 2017 роки видано 185 наказів  з метою створення належних умов для здійснення успішного навчання та виховання учнів школи. Всього наказів видано 630 наказів. 

    Робота над науково –методичною проблемою школи здійснювалася поетапно. На першому етапі роботи  проводилася  діагностика та  теоретичне обґрунтування проблеми.  На  засіданні педагогічної ради ( 17 червня  2013 року) було розглянуто питання  «Основні напрямки впровадження  інноваційних технологій у школі та їх методичне забезпечення» . З презентацією виступала заступник директора з НВР Восух Н.В. 

На другому етапі  вивчали  методичний напрям роботи  над проблемою. Було проведено методичний тиждень на тему: « Роль професіоналізму вчителя  у формуванні мотивації навчальної діяльності школяра та його особистості, розвиток творчих здібностей», який передував  засіданню педагогічної ради з питання « Проблеми формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов». На цьому етапі були  проведені  моніторингові дослідження ефективності роботи з питань: дотримання  вчителями школи вимог щодо обсягів домашніх завдань; формування здорового способу життя на уроках основ здоров’я; інноваційні форми викладання нового матеріалу на уроках  природознавства.  Багатим на  організаційно – педагогічні  заходи  був третій етап  під назвою «Розвиток ініціативи і творчості кожного вчителя та впровадження їх у практику роботи», а саме: методичний тиждень на тему:

« Активні форми організації навчально – пізнавальної діяльності учнів: досвід, проблеми, перспективи, вдосконалення». Цей тиждень був підготовкою до засідання педагогічної ради з вище вказаної теми. Моніторингові дослідження ефективності роботи з питань: активізація розумової діяльності   на уроках історії та правознавства; підвищення рівня позакласної роботи як важливий засіб розвитку в учнів інтересу до знань. Педагогічний консиліум « Інноваційні форми адаптації учнів 5 класу».  Проведено  моніторинг ефективності діяльності педагогічного колективу з упровадження  інноваційного досвіду.   Організовано конкурс   «Урок  - 2015» та  виставку « Педагогічна творчість – 2015» . На четвертому етапі  було проведення моніторингу стану викладання навчальних предметів, результатів навчальної діяльності учнів. Всі заходи були підпорядковані  на  забезпечення методичного рівня  вивчення даного питання. Слід відзначити  проведення засідання педагогічної ради з питань  «Формування  ціннісних орієнтацій до навчально-пізнавальної діяльності учнів» та «Роль контролю та стимулювання навчальної діяльності учнів у підвищенні рівня якості знань». Перед педрадою був проведений  методичний тиждень на тему: « Форми і засоби контролю знань, умінь і навичок учнів», психолого – педагогічний семінар « Аналітико –корекційна  діяльність учителя».  На цьому етапі  були   проведені моніторингові дослідження ефективності роботи з питань: формування особистісної компетентності на уроках трудового навчання; організація роботи школи з обдарованими з дітьми. В три етапи був проведений моніторинг досліджень навчальних досягнень учнів 5 – 9 класів з предметів: українська мова та література, англійська мова , математика, фізика ( 7 – 9 класи). Про результати його  висвітлено в наказах по школі (№02-02/106  від 15.10.2015 « Про підсумки проведення вступного моніторингу досліджень навчальних досягнень   учнів 5 – 9 класів з окремих предметів» , №02-02/141 від 25.12.2015     « Про підсумки проведення проміжного моніторингу досліджень навчальних досягнень   учнів 5 – 9 класів з окремих предметів», № 02-02/59  від 24.05.2016 « Про підсумки проведення підсумкового моніторингу досліджень навчальних досягнень   учнів 5 – 9 класів з окремих предметів», № 02-02/56 від 19.05.2016  « Про підсумки проведення моніторингу знань учнів  початкових класів із предметів базового компонента». В  2016 – 2017 навчальному році ми завершили  п’ятий  етап  роботи над проблемою – наслідки  роботи школи над  навчально – методичною проблемою. 07 червня 2017 року було проведено засідання педагогічної ради з порядком денним Про підсумки та результативність роботи над проблемою школи  « Розвиток творчих здібностей та інтересу учнів до навчання через впровадження передових педагогічних технологій та моніторингових досліджень якості навчально-виховного процесу» за 2013 – 2017 роки». Під час обговорення даного питання  було звернуто увагу  на: впровадження передових педагогічних технологій  на уроках з навчальних предметів; результативність використання інноваційних технологій щодо розвитку творчих здібностей та інтересу учнів до навчання; результативність навчальних досягнень з основ наук за 2013 – 2017 навчальні роки ( за складеною таблицею). Готуючись до педради, провели моніторингове дослідження роботи вчителів над проблемою школи та  моніторингове   дослідження   навчальних досягнень учнів за  2013 – 2017 навчальні  роки  з основ наук.

 

Основні цілі та завдання  на 2017 – 2022 роки

 

Головне завдання школи – удосконалення якості навчально – виховного процесу, розвиток творчого потенціалу кожного педагога, поступально – висхідний розвиток дитини.

 

 Чинники, що сприяють розв’язуванню завдань:

  • удосконалення науково – методичної роботи з педагогічними кадрами щодо реалізації науково – методичної проблеми школи;
  • продукування нових педагогічних технологій, їх вивчення;
  • вивчення, узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду, виявленого під час атестації педагогічних працівників ( творчі звіти);
  • створення  та реалізація проектів відповідно до напряму роботи.

 

Діяльність школи на 2017 – 2022 роки будується на таких принципах:

·         науковості – опора на закони суспільного розвитку, дані сучасної науки, психолого – педагогічні закономірності навчання та виховання, наукову організацію праці, перспективний педагогічний досвід;

·         цілеспрямованості та перспективності – окреслення завдань щодо залучення колективу до творчих пошуків, аналізу досягнутого, визначення шляхів вирішення проблем;

·         системності – здійснення системного, комплексного підходу до складання планів;

·         наступності – послідовність у діяльності педагогічного колективу; урахування досягнутого;

·         конкретності – чітке формулювання завдань, визначення питань, актуальних і конкретних тем;

·         демократизації та гласності – залучення до планування всього педагогічного колективу, батьків, органів громадського самоврядування, а також використання їхньої творчої ініціативи й активності.

Педагогічний колектив школи працюватиме над вирішенням  науково – методичної проблеми школи «Підвищення рівня професійної компетентності педагога     як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей випускника школи»

 

Актуальність вибору проблеми

Яким буде світ у середині ХХІ століття? Адже школа як простір  життя має готувати своїх вихованців до змін, розвиваючи в них такі якості, як мобільність, динамізм, конструктивність. Входження молодої людини у глобалізований, динамічний світ, у відкрите суспільство підвищує роль життєвої та соціальної компетентностей учнів  школи та потребує компетентнісного  підходу до творчих пошуків учителів. Ці пошуки пов’язані з реалізацією ідеї особистісно зорієнтованого навчання, проблемного навчання,  педагогіки співпраці. Усі ці ідеї відображають намагання вирішити проблему мотивації навчальної діяльності школярів. Такий  підхід дає змогу уникнути конфліктів між учнями й педагогами, неминучих під час навчання з примусом. Тому знання як самоціль має поступитися місцем знанню як інструменту життя, що забезпечує молодій людині можливість жити в гармонії з собою, довкіллям, суспільством, окремими людьми, можливість оволодіти новими технологіями.

 

Теоретичне обґрунтування потреби в постійному підвищенні рівня професійної майстерності педагога

Педагогічна майстерність – це комплекс  особистісно – ділових якостей педагога, що гарантує продуктивність його діяльності та забезпечує ефективність  взаємодії з дітьми, колегами, батьками.  Головними ознаками професійної майстерності вчителя є бездоганне вміння навчати учнів, формувати в них позитивні риси особистості, розвивати їхні творчі здібності й уподобання. Педагогічна майстерність охоплює: професійні знання, педагогічну культуру, педагогічну техніку, педагогічний досвід, задатки, здібності, гуманістичну спрямованість, уміння спілкування.

Мета: створення сприятливих і комфортних організа­ційно-педагогічних умов для отримання безперервної освіти; механізмів максимального задоволен­ня індивідуальних освітніх потреб населення мікрорайону;

атмосфери спільної відповідальності педагогів, учнів та їхніх батьків

Завдання:

1. Удосконалення навчально-виховного процесу з метою забезпечення подальшого розвитку особистості.

2.Створення умов для професійного зростання педагогічних працівників.

3.Забезпечення науково-теоретичної підготовки здібних і обдарованих дітей, створення умов для опа­нування ними практичних умінь і навичок  4.Оновлення та удосконалення матері­ально-технічної бази.

5.Створення сприятливих санітарно-гігієніч­них, естетичних, психологічних умов особистісного комфорту для учасників навчально-виховного процесу.

Термін: 2017 – 2022 роки

Етапи: Концептуально-організаційний. Практичний. Узагальнення, аналіз та оцінка результатів

Очікувані результати: Забезпечення умов для здобуття сучасної, доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості й потреб держави.

Основні напрямки та зміст роботи   науково – методичної проблеми школи «Підвищення рівня професійної компетентності педагога     як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей випускника школи»

 

1.       Етапи реалізації

І етап. Концептуально-організаційний

2017 – 2018 навчальний рік

 

Мета: ознайомлення педагогічного колективу з ключовими поняттями методичної проблеми школи, визначення тенденцій розвитку педагогічного процесу в рамках реалізації проблеми.

Завдання:

·         діагностування та анкетування вчителів щодо визначення рівня готовності до реалізації інноваційної діяльності педагогів;

·         аналіз рівня інформатизації школи до початку реалізації проблеми;

·         визначення рівня комунікаційної компетентності педагогічних працівників;

·         створення умов для методичного вдосконалення педагогічних працівників;

·         створення системи шкільних інформаційних ресурсів (розробки уроків, методична література, мультимедійні проекти;

·          висвітлення тематичної інформації серед учасників навчально-виховного процесу;

·         створення умов для забезпечення охорони здоров'я учнів, їхнього повноцінного фізичного розвитку й формування здорового способу життя.

Очікувані результати:

сформувати позитивне ставлення учасників навчально-виховного процесу до реалізації загальношкільної проблеми; мотивувати членів педагогічного колективу до вироблення власного бачення та шляхів реалізації методичної проблеми.

ІІ етап. Практичний

2018 – 2019,  2019 - 2020,  2020 – 2021  навчальні роки

 

Мета: створення ефективного механізму реалізації проблеми, формування інформаційно-комунікаційних та комунікативних компетентностей шляхом упровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій навчання та виховання учнів

Завдання:

·         розвиток інформаційної культури і комп’ютерної грамотності вчителів;

·         розвиток комунікативних компетентностей учасників навчально-виховного процесу;

·         впровадження в навчальний процес  нових методів і форм роботи у практичній діяльності вчителя та учня;

·         вивчення, узагальнення та запозичення педагогічного досвіду з упровадження технологій, розробка та апробація методів, аналіз проміжних результатів;

·         практичне застосування інформаційних технологій в навчально – виховному процесі та управлінській діяльності школи;

·         моніторинговий супровід

 

Очікувані результати:

особистісне сприяння та засвоєння учасниками освітнього процесу сутності та науково-теоретичних засад загальношкільної проблеми, практичне використання педагогами досягнень науки, передового педагогічного досвіду, підвищення ефективності самоосвітньої діяльності педагогів; підвищення рівня професійної майстерності, творчого потенціалу педагогів, використання набутого досвіду, реалізація програми в практиці роботи всіх ланок школи

ІІІ. Узагальнення, аналіз та оцінка результатів

2021-2022 навчального року

 

Мета: вивчення результативності реалізації науково-методичної проблеми, проектування

 

Завдання:

·         самооцінювання діяльності  школи;

·         узагальнення та оформлення матеріалів;

·          створення єдиного інформаційного простору закладу освіти з подальшою інтеграцією в систему відкритої освіти.

 

Очікуванні результати: підвищення педагогічної майстерності вчителів, підвищення якості освітнього процесу.

2. Перспективне  планування  засідань педагогічної  ради

 

2017 – 2018 навчальний рік

 

Жовтень

1 Авторитет  вчителя. Його вплив на розвиток пізнавальної активності учнів.

2.Створення  системи роботи  над науковою методичною     « Підвищення рівня професійної майстерності педагога як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей   випускника школи

 

Грудень

 

1.Розвиток логічного мислення та просторової уяви  школярів на уроках математики у 4 – 9 класах.

2.Формування морально – духовної, життєво компетентної особистості на  уроках основ  християнської етики у 5 – 9  класах.

 

Лютий

 

1.Удосконалення уроку як засобу розвитку  творчої особистості  вчителя й учня у початковій школі

2.Система роботи класних керівників із виховання культури поведінки та свідомої дисципліни в учнів. Дотримання статутних вимог школи

 

Квітень

 

1.Шляхи формування  компетентностей учнів

2.Робота педагогічного колективу щодо реалізації науково – методичної проблеми школи «Підвищення рівня професійної компетентності педагога     як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей випускника школи» на першому етапі ( обмін досвідом).

2018 – 2019 навчальний рік

 

Жовтень

 

    1.Інтегрований урок. Досвід запровадження.

    2. Робота класних керівників 5 – 9 класів щодо формування морально –       духовної, життєво компетентної  особистості.

Грудень

 

1. Формування в школярів ключових і фізкультурних компетентностей, ціннісного ставлення до фізичної культури, здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності на уроках фізичної культури та в позаурочний час.

 2. Робота вчителів початкових  класів  над розвитком в учнів самостійного критичного мислення, здійснення  індивідуального підходу до особистості, інтерактивного здобування знань на уроках.

Лютий

 

1.Самостійна діяльність учнів як засіб формування навчально-пізнавальної компетентності  на уроках  біології та хімії

2. Стимулювання позитивного ставлення учнів початкових класів  до  вивчення англійської  мови, вмотивація  необхідності володіння англійською мовою як засобом міжкультурного спілкування.

 

Квітень

 

1. Про результативність проведення  моніторингових досліджень якості виховної роботи  в школі.

2.Робота педагогічного колективу щодо реалізації науково – методичної проблеми школи «Підвищення рівня професійної компетентності педагога     як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей випускника школи» на  другому  етапі ( обмін досвідом).

2019 – 2020 навчальний рік

Жовтень

 

1.Педагогічна творчість учителя – запорука подолання низької успішності учнів ( у формі тренінгового заняття)

2. Громадянське виховання учнів як пріоритетний напрям виховної роботи школи.

 

Грудень

 

1. Удосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя й учня у початковій школі.

2. Формування здорового способу життя учнів.

 

 

Лютий

 

1.Роль мотивації в підвищенні навчальних досягнень учнів на уроках української мови та літератури.

2. Виховання культури математичної грамотності учнів на уроках математики.

 

 

Квітень

 

1.Вплив оцінювання на психолого – емоційний стан учня ( у формі дискусії).

2. Робота педагогічного колективу щодо реалізації науково – методичної проблеми школи «Підвищення рівня професійної компетентності педагога     як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей випускника школи» на  другому  етапі  2019 – 2020 навчального року ( обмін досвідом).

2020 – 2021 навчальний рік

 

Жовтень

 

1.Роль творчої ініціативи класного керівника в удосконаленні форм і методів роботи зі школярами.

2.Шкільні перевантаження та способи їх подолання.

 

Грудень

 

1. Ефективність використання  на уроках фізики  інформаційно-комунікаційних технологій.

2.Патріотичне виховання – пріоритетний напрям виховної роботи школи.

 

Лютий

 

1.Впровадження   інноваційних педагогічних технологій на уроках англійської мови

2.Робота педагогів школи щодо реалізації виховного потенціалу уроку.

 

Квітень

 

1.Розвиток професійної компетентності сучасного вчителя як основна передумова підвищення якості навчально – виховного процесу.

2. Робота педагогічного колективу щодо реалізації науково – методичної проблеми школи «Підвищення рівня професійної компетентності педагога     як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей випускника школи» на  другому  етапі  2020 – 2021 навчального року ( обмін досвідом).

2021 – 2022 навчальний рік

Жовтень

 

1.Формування компетентностей саморозвитку та самоосвіти в процесі  навчально – виховної роботи школи

2.Превентивне виховання учнів як пріоритетний напрям виховної роботи школи.

 

Грудень

1.Робота вчителів – предметників природничо – математичного циклу щодо реалізації  проблеми  формування мотивації навчальної діяльності учнів і шляхи її вирішення.

2. Самореалізація творчого потенціалу особистості на уроках  зарубіжної літератури та в позаурочний час.

 

Лютий

 

1.Критичне мислення. Алгоритм запровадження активних методів навчання.

2.Формування здоров’язберігаючих компетентностей школярів на уроках біології.

 

Квітень

 

Узагальнення, аналіз та оцінка результатів роботи педагогічного колективу щодо реалізації науково – методичної проблеми школи «Підвищення рівня професійної компетентності педагога     як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей випускника школи»

на третьому етапі  2021-2022 навчального року.

3. Перспективний план

вивчення стану викладання начальних предметів

на період з 2017/2018 по  2021/2022 навчальні роки

 

Назва навчальних предметів

                                            Навчальні роки

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

Початкова школа:

Літературне читання

 

 

 

 

 

Українська  мова 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

Природознавство

 

 

 

 

 

Англійська мова

 

 

 

 

 

Я у світі

 

 

 

 

 

 Інформатика

 

 

 

 

 

Музичне мистецтво

 

 

 

 

 

Образотв. мистецтво

 

 

 

 

 

Трудове    навчання

 

 

 

 

 

Основи здоров’я

 

 

 

 

 

Фізична культура

 

 

 

 

 

Основна школа ( 5 – 9 класи)

Українська мова

 

 

 

 

 

Українська література

 

 

 

 

 

Зарубіжна  література

 

 

 

 

 

Англійська мова

 

 

 

 

 

Історія

 

 

 

 

 

Правознавство

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

Алгебра та геометрія

 

 

 

 

 

Біологія

 

 

 

 

 

Географія

 

 

 

 

 

Хімія

 

 

 

 

 

Фізика

 

 

 

 

 

Інформатика

 

 

 

 

 

Музичне мистецтво

 

 

 

 

 

Образотв.  мистецтво

 

 

 

 

 

Мистецтво

 

 

 

 

 

Фізична культура

 

 

 

 

 

Основи здоров’я

 

 

 

 

 

Трудове навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Перспективний план вивчення стану основних напрямів виховання

 

Напрями

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

Громадянське виховання

 

 

 

 

 

Родинно-сімейне виховання

 

 

 

 

 

Військово-патріотичне виховання

 

 

 

 

 

Трудове виховання, профорієнтаційна робота

 

 

 

 

 

Художньо-естетичне виховання

 

 

 

 

 

Моральне виховання

 

 

 

 

 

Екологічне виховання

 

 

 

 

 

Формування здорового способу життя

 

 

 

 

 

Превентивне виховання

 

 

 

 

 

5. Перспективний план методичної роботи з педагогічними кадрами  на 2017 – 2022 роки

 

 

2017 – 2018

2018 – 2019

2019 – 2020

2020 – 2021

2021 – 2022

Обгрунтування актуальності і перспективності розробки методичної проблеми.

Спрямування всіх напрямів внутрішкільної методичної роботи  на розвиток творчого потенціалу вчителя у контексті реалізації проблемного питання.

 Здійснення ґрунтовної практичної допомоги  вчителям  у впровадженні передових педагогічних технологій  у навчально – виховний процес

 Підвищення професійної компетентності вчителів у впровадженні інноваційних, інформаційно-комп’ютерних технологій, використання ресурсів інтернет-простору.

 

Проведення узагальнення, аналіз отриманих даних, вироблення практичних рекомендацій.

.

Вивчення різноманітних джерел літератури , її науковий аналіз.

Розробка методичних рекомендацій

 « Інтерактивні технології – шлях до формування творчої особистості».

Розробка  дидактичного та методичного забезпечення  для застосування інноваційних  методів  громадянського виховання на уроках.

Випуск методичних бюлетенів із досвіду роботи над проблемою

Узагальнення та впровадження в практику  роботи вчителів напрацювань із даної проблеми.

 

Ознайомлення педагогічного колективу  з досягненнями психолого – педагогічної науки, ППД.

Педагогічний консиліум

 « Інноваційні форми адаптації учнів 5 класу»

Педагогічний консиліум

« Інноваційні форми адаптації учнів 5 класу»

Семінар

 « Організація проектної діяльності учнів»

 Педагогічний консиліум

«Інноваційні технології  та результативність їх впровадження»

 

Вивчення адміністрацією школи стану викладання  предметів           ( згідно з перспективним планом роботи школи)

Проведення моніторингу дослідження якості загальної середньої освіти учнів  класу.

 Проведення моніторингу ефективності діяльності педагогічного колективу з упровадження  інноваційного досвіду.

Творчі звіти кращих учителів за результатами роботи над науково-методичної проблеми.

 

Проведення підсумкових контрольних робіт, тестування, контрольних зрізів для вивчення навчальних досягнень учнів.

 

 

Оформлення довідково – інформаційних матеріалів з визначеної проблеми в методичному кутку

Розробка  алгоритмів, пам’яток, порад для обдарованих дітей. Створення  інформаційного банку даних

«Обдарованість»

 Створення папки

« Інноваційні технології вирішення виховних завдань уроку».

Створення банку інформації щодо впровадження  проблеми в навчально-виховний процес школи.

 

Оформлення  результатів досліджень  у вигляді методичних порад, випуску методичного бюлетеня

  Засідання методичного  об’єднання класних керівників          « Роль особистості класного керівника у формуванні творчо працездатного учнівського колективу»

 

Круглий стіл      ( обмін досвідом) з питань: створення на уроках ситуацій зацікавленості  теоретичним матеріалом; мотиваційний аспект обдарованого учня;

психологічні проблеми  мотивації навчальної діяльності.

Круглий стіл

 ( обмін досвідом) з питань: впровадження  інтерактивних технологій; формування  творчих та пізнавальних здібностей учнів з використанням  технологій розвитку критичного мислення.

Захист презентацій 

« Сучасний урок – спільна творчість учителя й  учнів».

Проведення підсумкової методичної конференції та педагогічної виставки за підсумками роботи над проблемою.

 

Проблемний семінар

 « Інноваційні підходи до навчально – виховного процесу  з метою  його вдосконалення»

Проведення у школі конкурсу педагогічної майстерності класних керівників « Класний керівник року»

Проведення конкурсу « Урок року»

Виставка

 « Педагогічна творчість – 2020».

Психолого – педагогічний семінар

 « Аналітико –корекційна  діяльність учителя»

Проведення ярмарку педагогічних ідей

 « Сучасний урок – спільна творчість вчителя й учнів».

 Методичний тиждень на тему: « Впрова- дження елементів  сучасних педагогічних технологій  у навчально – виховний процес»

 Методичний тиждень на тему: « Роль професіоналізму вчителя  у формуванні мотивації навчальної діяльності школяра та його особистості, розвиток творчих здібностей»

 Методичний тиждень на тему:« Активні форми організації навчально – пізнавальної діяльності учнів: досвід, проблеми, перспективи, вдосконалення».

Методичний тиждень на тему:« Форми і засоби контролю знань, умінь і навичок учнів».

Проведення фестивалю творчих уроків під назвою

« 45 хвилин натхненної творчої праці».

Моніторингові дослідження ефективності роботи: «Застосування інтеграційних методів навчання на уроках математики»

 

 

Моніторингові дослідження ефективності роботи з питань: дотримання  вчителями школи вимог щодо обсягів домашніх завдань; формування здорового способу життя на уроках основ здоров’я; інноваційні форми викла-

дання  нового матеріалу на уроках.

Моніторингові дослідження ефективності роботи з питань: активізація розумової діяльності   на уроках історії та правознавства; підвищення рівня позакласної роботи як важливий засіб розвитку в учнів інтересу до знань;.

Моніторингові дослідження ефективності роботи з питань: формування особистісної компетентності на уроках трудового навчання; організація роботи школи з обдарованими

з дітьми.

Моніторингові дослідження ефективності роботи з питань: формування комп’ютерної культури на уроках інформатики;

впровадження інтерактивних технологій на уроках географії та біології;

Проведення  тренінгів

Шляхи формування  компетентно-стей учнів

 

 

 

 

Інтегрований урок. Досвід запровадження

Педагогічна творчість учителя – запорука подолання низької успішності учнів

Розвиток професійної компетентності сучасного вчителя

Формування компетентно-стей саморозвитку та самоосвіти в процесі  навчально – виховної роботи школи

Проведення семінарів

Освітні інноваційні технології

 

 

Обдарованість. Як не помилитися у виявленні обдарованості?

Індивідуально-типологічні особливості школярів і їх враховування в процесі навчання

Сучасний учитель. Погляд із середини

Особливості розвитку творчості учнів

Проведення методичних оперативок

Організація творчої та дослідницької діяльності учнів.                  Впровадження технологій розвивального навчання

Професійна компетентність педагога як одна з умов його успішної професійної діяльності

Проектна  діяльність учнів  як одна з форм самостійної творчої роботи,

 при якій набу-ваються або актуалізуються

 знання, відпра-цьовуються й демонструються практичні навички

Самоаналіз власної діяльності  та самоосвіта – реальні шляхи підвищення професійної майстерності педагога

Формування нових підходів до здійснення аналітичної діяльності, спрямованої на ефективний розвиток школи

6. Перспективний план  проходження курсової перепідготовки  вчителів  на 2017 – 2022 навчальні роки

 

 

№ з/п

Прізвище, ім’я та

по батькові

Попередня

категорія

2017 – 2018

2018 – 2019

2019 – 2020 

2020 – 2021

2021 – 2022

1

Боровий Володимир Васильович

друга

 

2018

 

 

 

2

Восух Наталія Василівна

вища,

зв. «ст.

 учитель»

 

2017

 

 

 

 

      

3

Баглай Ярослава Михайлівна

вища

 

 

2019

 

 

4

Пунда Мар’яна Володимирівна

спеціаліст

 

2018

 

 

 

5

Манько Галина Петрівна

спеціаліст

 

 

 

2021

 

6

Кріль Оксана Степанівна

перша

 

 

 

2021

 

7

Баглай Оксана Олексіївна

перша

 

 

2019

 

 

8

Зозуля Марія Федорівна

спеціаліст

 

2018

 

 

 

9

Курян Зоряна

Іванівна

вища

 

 

2019

 

 

10

Мудрак Оксана Богданівна

спеціаліст

 

 

 

 

2022

11

Кузьмич Марія Миколаївна

вища

 

2018

 

 

 

12

Рій  Світлана  Василівна

друга

 

 

 

2021

 

13

Боровий Василь Ількович

друга

 

 

2020

 

 

14

Стельмах Ольга Василівна

спеціаліст

2018

 

 

 

 

15

Баглай Степан Йосипович

звання

« Старший учитель»

 

 

2018

 

 

 

16

Романишин Богдан Михайлович

перша

2018

 

 

 

 

17

Баглай Леся

Василівна

вища

 

 

2020

 

 

18

Ольшанська Катерина Іванівна

звання

« Старший учитель»

2017

 

 

 

 

 

19

Якимишин Світлана Степанівна

перша

 

 

2020

 

 

20

Піка Іванна Михайлівна

друга

2018

 

 

 

 

21

Мудик Наталія Любомирівна

спеціаліст

 

 

 

 

2022

22

Бутка Любов Федорівна

спеціаліст

2017

 

 

 

 

23

Восух Наталія Василівна

 

2017

 

 

 

 

Загальна  кількість

7

5

6

3

2

7. Перспективний план  атестації  вчителів

 на 2017 – 2022 навчальні роки

 

№ з/п

Прізвище, ім’я та

по батькові

Попередня

категорія

2017 – 2018

2018 – 2019

2019 – 2020 

2020 – 2021

2021 – 2022

1

Боровий Володимир Васильович

друга

 

 

2020

 

 

2

Восух Наталія Василівна

вища,

звання

« Старший учитель»

 

2018

 

 

 

 

      

3

Баглай Ярослава Михайлівна

вища

 

 

2020

 

 

4

Пунда Мар’яна Володимирівна

спеціаліст

 

2019

 

 

 

5

Манько Галина Петрівна

спеціаліст

 

 

 

 

2022

6

Кріль Оксана Степанівна

перша

 

 

 

 

2022

7

Баглай Оксана Олексіївна

перша

 

 

 

2021

 

8

Зозуля Марія Федорівна

спеціаліст

 

2019

 

 

 

9

Курян Зоряна

Іванівна

вища

 

 

 

2021

 

10

Мудрак Оксана Богданівна

спеціаліст

 

 

2020

 

 

11

Кузьмич Марія Миколаївна

вища

 

2019

 

 

 

12

Рій  Світлана  Василівна

друга

 

 

 

 

2022

13

Боровий Василь Ількович

друга

 

 

 

2021

 

14

Стельмах Ольга Василівна

спеціаліст

 

2019

 

 

 

15

Баглай Степан Йосипович

звання

« Старший учитель»

 

 

2019

 

 

 

16

Романишин Богдан Михайлович

перша

2018

 

 

 

 

17

Баглай Леся

Василівна

вища

 

 

2020

 

 

18

Ольшанська Катерина Іванівна

звання

« Старший учитель»

 

2019

 

 

 

 

19

Якимишин Світлана Степанівна

перша

 

 

2020

 

 

20

Піка Іванна Михайлівна

друга

 

2019

 

 

 

21

Мудик Наталія Любомирівна

спеціаліст

 

 

 

2021

 

22

Бутка Любов Федорівна

спеціаліст

2018

 

 

 

 

23

Восух Наталія Василівна

 

2018

 

 

 

 

Загальна  кількість

4

7

5

4

3

 

8. Прогнозована   мережа класів

та орієнтовна кількість учнів в них

на період з 2017/2018 по  2021/2022 навчальні роки

 

 

2017 – 2018

2018 – 2019  

2019 – 2020

2020 – 2021

2021 - 2022

Клас

К-ть класів

К-ть учнів

К-ть класів

К-ть учнів

К-ть класів

К-ть учнів

К-ть класів

К-ть учнів

К-ть класів

К-ть учнів

1

1

9

1

5

1

5

1

12

1

7

2

1

10

1

9

1

5

1

5

1

12

3

1

6

1

10

1

9

1

5

1

5

4

1

8

1

6

1

10

1

9

1

1

5

5

1

7

1

12

1

10

1

16

1

13

6

1

6

1

7

1

12

1

10

1

16

7

1

12

1

6

1

7

1

12

1

10

8

1

12

1

12

1

6

1

7

1

12

9

1

10

1

12

1

12

1

6

1

7

Всього

9

80

9

79

9

76

9

85

9

87

 

 

 

 

 

 

 

 

Основні заходи щодо матеріально-технічного забезпечення 

 

№ з/п

Заходи

Термін

Відповідальні

1.        

Поновлення стендів у навчальних кабінетах та матеріально – технічне забезпечення. Озеленення  класних кімнат.

2018 – 2022

Зав. кабінетами

2.        

Встановлення пам’ятного знаку  героям майдану та героям АТО

2017 – 2018

 

3.        

 Заміна підлоги у класах.

2018 – 2022

 

4.        

Заміна 10 віконних блоків

2017 – 2018

 

5.        

Капітальний ремонт шкільної котельні. Реорганізація котельні.

2017 – 2018

 

6.        

Оформлення класної кімнати для першокласників

2017 – 2018

 

7.        

Капітальний ремонт даху  будівлі школи.

2018 – 2019

 

8.        

Ремонт шкільної їдальні.

2018 – 2019

 

9.        

Встановлення нової огорожі  навколо шкільної території.

2018 – 2019

 

10.    

Оновлення огорожі навколо  квітника перед  школою.

2018 – 2019

 

11.    

Ремонт  фасаду школи та його  утеплення

2019 – 2020

 

12.    

Капітальний ремонт підлоги в комп’ютерному класі та спортивній кімнаті.

2020 – 2021

 

13.    

Капітальний ремонт та дообладнання шкільної майстерні.

2021 – 2022